Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 września 2013

Przerwa ....

Cześć po długiej przerwie :) Przerwa była spowodowana na moim blogu z powodu szkoły i ZszeFu ( Zamoyskie Spotkanie z Fantastyką). Pisze na niego larpa. Mniejsza o to. W dniu dzisiejszym (08.09.2013) zawitała festiwal Rock&Reed. Było spotkanie autorskie z Jakubem Ćwiekiem, pisarz który piszę powieści fantastyczne. Udało mi się z nim przeprowadzić wywiad, lecz upublikuję go dopiero za tydzień lub wcześniej :) . Znikłem na 2-3 tygodnie ale już jestem. Doszły mi autografy osób takich jak: Adam-a Gałdysz-a , Zbigniew-a Bońka , Zespołu Mr.Pollack , Tomasza Dolskiego , Macieja Maleńczuka i Wojciecha Adamczuka. Teraz wrzuce skany bez opisywania, bo nie mam czasu:
                                       Adam Gałdysz:
                                                                         Zbigniew Boniek:
Wojciech Adamczyk:


Zespół MR.POLLACK:

Tomasz Dolski:

Maciej Maleńczuk:
Przód:
                                   
                         
                                                                     Tył i przód:
Życzę Wypchanych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz